t

dimarts, de gener 24, 2006

Divendres Poker Night @ sis5vuit



Atenció! Divendres nit es prepara la primera sessió de póker al sis5vuit, patrocinada per Skweez. Els assistents podran rebre classes de la varietat Texas Hold'em (by Skweez), i tot seguit passarem a disputar una sèrie de partides, o bé de la varietat esmentada anteriorment, o bé de la 5 Card de tota la vida. La hora d'inici, cap a les 23:30. Si no hi ha novetats, ens veiem al sis5vuit per fer una bona timba!

PD: tremenda foto rescatada del blog Pixel y Dixel

9 Comentaris:

At 6:23 p. m., Blogger elvereth va dir...

xDDDDDDD

 
At 6:59 p. m., Blogger NoBrain va dir...

vamos equipisimo. pero amb calers de veritat ? ?== ''' ayayya soc dolentissim!

 
At 9:07 p. m., Blogger darkete va dir...

seeeeeeeee Poker night, després li diré al Skweez això de q ha d donar classes de Texas Hold'em :D

xDD

 
At 2:23 p. m., Blogger Skweez va dir...

iep!
Ho tinc tot preparat!
Jo faré un curs de Texas Hold'em, però si voleu també us puc ensenyar a jugar a Omaha, razz, 7 card stud o 5 card draw.

Si tot va bé, tindrem un kit de poker amb tapete i fitxes, però no és segur al 100% encara.

Per anar bé hauriem de ser mínim 5, però a veure si podem arrivar a 10.

Fins divendres! ;*

 
At 5:19 p. m., Blogger NoBrain va dir...

seeeeeee el mestre skweez. jo faria un poker 5 card tipic i amb algo de calers pq hi hagi mes emocio. No se aposta minima 10 cents.
Ja parlarem macus!

 
At 5:19 p. m., Anonymous Anònim va dir...

vaciloooooon skweez

 
At 5:20 p. m., Blogger NoBrain va dir...

x si acas jo tambe tinc tapete tipic verd i dos baralles de cartes de poker pero aixo no vol dir que sapiga jugar eh...
xD

 
At 12:33 p. m., Blogger Skweez va dir...

Porta el tapete i 1 baralla a veure.
Per cert, ja tinc les fitxes :)

 
At 9:38 a. m., Blogger NoBrain va dir...

oko ho porto x si acas... o per la taula de "novatos" jeje..

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home