t

dijous, de febrer 23, 2006

EN UN CAMP DE PATATES EL BARÇA TAMBÉ ÉS MILLOR QUE EL CHELSEA


El Barça ha agafat avantatge en l'eliminatòria dels vuitens de final de la Lliga de Campions. Els blaugrana han superat el Chelsea a domicili en el partit d'anada en la primera derrota de Mourinho a Stamford Bridge. Els blaugrana han jugat tota la segona part amb superioritat numèrica per l'expulsió amb vermella directa de Del Horno, però han estat els anglesos els que s'han avançat en el marcador en un malentès entre Motta i Valdés. En el minut 72 Terry també ha marcat en pròpia porta i en un festival ofensiu del Barça, Eto'o de cap ha segellat l'1-2 definitiu.



actualització via SPORT

Mourinho no supo perder

José Mourinho perdió por completo los papeles en la rueda de prensa posterior al partido. El técnico del Chelsea demostró que, además de ganar, tampoco sabe perder, y acusó a Leo Messi de haber "hecho teatro" en la terrorífica entrada que significó la expulsión de Asier del Horno. Ver -o mejor dicho, oír- para creer...

"Catalunya es un país de cultura y vosotros sabéis lo que es teatro del bueno, de calidad", comentó, después de haber acusado a Messi de fingir tras la durísima falta de Del Horno.

Pero no acabó ahí la cosa. Puestos a 'calentar' el partido de vuelta que se disputará dentro de dos semanas, amenazó incluso con no presentarse en el Camp Nou, o hacerlo con jugadores del filial: "El resultado ha sido de 1-2, y no podemos hacer nada contra eso. ¿Vale la pena ir a Barcelona o no?. ¿Podemos discutir la eliminatoria o no?. Si no, vamos con el B y reservamos a algunos futbolistas para la Premier...", comentó.

Mourinho evitó criticar a sus jugadores y apuntó que se siente "muy orgulloso" de ellos. "Me voy a casa con una sensación muy positiva, no como el día que perdimos con el Middlesbrough".

En fin, mejor no hacerle caso y no caer en sus provocaciones. Y el Barça, a jugar. Que es lo que sabe hacer...

1 Comentaris:

At 12:15 a. m., Blogger darkete va dir...

si home si, q vinguin amb el puto filial, q enlloc de 4 els hi cauran 8




seeeeeeeeeeeeeeeee

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home